Don't look back in anger

Var ute och sprang den lilla rundan med Pilla i morse och efter det långdusch, mkt efterlängtat. Hon var överbjuden på lunch och fyfan vad mkt mat det var, trerätters dom vanligt. Mamma och Pappa ni kan vara stolta, åt all min fisk! (rätt stolt själv) ikväll tror jag faktiskt det kommer komma lite regn, hade vart skönt. Ska bara sitta inne och nörda, fixa spanskaplugg eftersom vi slutar vid halv 7 imorn..

How did we get so damn good looking?                                                                                                :*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är JÄTTESTOLT och inte bara för att du ätit upp fisken... ;)

BAMSEKRAMAR

2009-09-13 @ 19:42:16
Postat av: josef

sv: ja jag och emma funderar på att ta en hel dag dit nästa vecka med typ först ikea sen svensk mat där och senare massa shopping på plaza norte!

mycket mycket bättre :)

<3

2009-09-13 @ 20:51:23
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vi saknar dig har i varma GREKLAND. Snart maste vi aka hem "snyft" Love pappa lina melle

2009-09-14 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0