Dont worry me now

Skrivit en lapp till Antonia om att vi ska ut och se fotboll ikväll och att jag äter ute. Vet inte riktigt när hon kmr hem.. vart och lekt lekar i retiroparken i madrid, mys. Sen lite fönstershopping av mig, jess och pilla. Nu sitter jag hemma och har precis hängt in min tvätt i garderoben, jag som var orolig över hur ofta hon tvättade tydligen var annan eller tredje dag, underbart! Ska nog ta och lägga mig en stund så jag är pepp ikväll.

Blev inga bilder idag bara dessa två i kameran, får bjuda på det;



Gillar kaninbilden starkt!!
                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0