Dream catch me

Håller på att göra mig iordning inför kvällen, slänga på lite smink och byta kläder. Blev ett litet inköp idag på äpplet, en túnn övertröja som jag hoppas man kan börja använda snart så det får gärna bli lite kallare. När jag kom hem så låg ett paket från sverige i hallen, mamma har skickat flipflop, 15 ton med saltlakrits och godis plus en tidning, jag var överlycklig! (till mamma; kan ni skicka någon mobil som är upplåst, fick våra kort idag och det funkade inte i mobilen jag fick av pappa) Nu ska jag gå och vara social en stund, Toñi och Antonio kom precis hem, vart och storhandlat!
                                                                                                                                    Simma Lugnt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0