Everything has to end

Ligger i min säng med avklarad idrottsläxa, engelskaläxa och ska nu påbörja spanienkunskapen som jag fortfarande inte orkat ta tag i..

Igår kväll var sjukt kul, innehöll en trasig rulltrappa, gå förbi kön och rakt in på Pasha, taxi och buss hem med Erica, origentering i Alcobendas. Vaknade av kaffelukt klockan 12 då Toni har ställt kaffe på nattygsbordet, underbart!

Ikväll blir det utgång igen, Jess, Erica och Pilla. Ser fram emot det!
Ska ta mig en promenad tror jag, sen verkligen plugga..

Gårdagens outfit 

                                                                                                                                  Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bäst!!

Saknar dig här hemma, tom våra morgonkrockar.... ;) Och att hitta mina kläder i tvättkorgen som jag vet att jag inte använt..... ÄLSKAR DIG MASSOR!!!! Hoppas att du får en kanonroligt kväll!!! Men du vet.....va rädd om dig...finns bara EN Carro!!♥

2009-09-26 @ 15:27:58
Postat av: My

Carro lever hårt 24/7! ;)

2009-09-27 @ 11:32:55
Postat av: emma

snyyyyygg jacka och snyyyyyyygg carro = snyyyygg outfit! :D ni verkar ha haft kul på pacha, ser fram emot detaljer manana! :) puss!!

2009-09-27 @ 13:47:36
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0