Fields of gold

Sitter hos pillam utnyttjar henne för sitt internet. Dagen har varit spännande, slått upp hela vänsterbenet mot asfalt när vi skulle spela brännboll, kul att förklara det för min värdmamma hah. Men det gör inte specielt ont, ser förskräckligt ut dock så jeans imorn!! Lägger in lite bilder som jag snott från Pillas kamera, smått och gott (:

nu ska vi kolla idooooool! (eller jag) om hon bestämmer sig för att sova

Skiter i bilderna, det kmr ju hinna bli istid innan de kmr upp.. Lägger in dom imorn i skolan om jag 
 
                                                                                                                                   Simma lugnt :*
                                    

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fräsch header hööru!



Läste på Josefins blogg om hur du har gått vidare på "Destination Unknown" när du spelar volleyboll, KUL ATT HÅLLA TRADITIONERNA IGÅNG :):)



Du är ( och självklart skämten och bussresorna) saknad! PUSS

2009-09-16 @ 19:34:59
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0