Heart ain't a brain

Jag bloggar och Pillis sitter på min säng och inspektera mitt rum. Vi väntar på at Toñi ska göra sig iordning så vi tre kan ta bussen tillsammans bort till Felis jobb (pillas värdmamma) där vi ska käka. Klätt mig jävligt proppert, ser ut som en äkta dam! Ikväll ska vi ha hemmakväll och kolla på en spansk film som jag fått av min värdmamma, ser lite tråkig ut men vafan ge den en chans. Imorn ska vi ta en walk till Plasa Northe, SHOPPA och äta efterlängtad glass!

Ingen av oss vet när bussarna går till Felis jobb, så vi ska gå ut och hoppas på det bästa, annars blir det taxi!

Ni får läsa ikväll hur det har gått för oss haha...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon har hittat kille i madrid :D

2009-09-12 @ 13:32:12
Postat av: Sandra

Saknar dej stumpan, men de verkar ju som om att du har det sjukt bra iallafall! :) Trivs du bra? BIG LOVE FROM SWEDEN, XOXO ..

2009-09-12 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0