Honey why are you calling me so late?

Sitter lycklig i mitt rum, Toni är på sitt "nyförälskade" humör och det smittar!
Vart och fyllt på pengar inne på Yoigo, gick förvånansvärt bra, faade vad han sa och han fattade vad jag ville (y)
Köpt nya skor då mina vanliga "skolskor" är totalt förstörda, ett par låga svarta "fårskor" med franstoffsar på sidan, i like.
köpte även lite underkläder som jag var i behov av, plus att jag har fått ett busskort av en gammal elev som är rätt lik mig som jag kan åka buss på SWEET!
Liten bild på dagens, observara de nya skorna;

                                                                                                                                 Simma lugnt:*
 

Kommentarer
Postat av: ericita

HALSBANDET!! :O

2009-09-30 @ 21:23:52
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: pappa

Skönt att du kan hitta puppor i Madrid. Hur är priserna? "mot här hemma" Kul att du gillar bilderna och det är u inte mig du ska tacka... som vanligt. Kram på dig// Pappa

2009-10-01 @ 18:55:41
Postat av: pappa

Skönt att du kan hitta Puppor i Madrid.

Hur är priserna mot priset i Svedala.

Lina ska tackas för bilderna jag är som vanligt oskyldig.

Puss!!! Pappa

2009-10-01 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0