I know you could have done more

FÄRDIGPACKAD! resväskan är låst och landade på 22 kg exakt, lycka! Madridskivorna är nerpackade och de ska spelas högt och ljudligt på öresundståget tjejer, kom på att man kan spela dem på min dator, klyftigt i know. Madde som ska köra oss till tågstationen kommer om sisådär 40 minuter och jag har suttit klart nu i 20, så en timme för tidigt som vanligt.. typiskt mig.. Sitter och lyssnar på The Hooks - I already miss you, alex nämnde dem vid frukosten, var tvungen att köra klassikerna. så länge sen.. kärt återseende! Nu ska jag hm tagga till.
                                                                                                                        Ses till jul, simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Johan

Folk lär ju ha älskat dig om du satt och pumpade musik på tåget carro:) ha det kul nu:D

2009-09-06 @ 20:36:08
URL: http://johanlorick.blogg.se/
Postat av: Bettan

Nu är du framme tjejen! UNDERBART

Du, glöm inte att skriva flitigt skämtlistan;D

puss o kram!

2009-09-07 @ 00:18:55
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0