Lost in another world

Just nu hatar jag det här stället mer än allt annat på jorden, vill hem till mamma.. Antonia är hur gullig som helst men det är så mkt som går fel här nere.. Imorse så vinkade busschaufören av mig, lina och pilla vid den brittiska skolan så vi fik gå i 55 minuter för att komma fram till skolan. Väl framme var det för mkt information och för varmt. På hemvägen blev det trubbel på nytt! Kom ju hem till slut iaf vilket är det som räknas.. Fick precis veta att vi ska äta klockan 10 och jag som är skittrött vill bara komma i säng ungefär!

Hemlängtan kmr och går.. pratat med mamma, alex, pappa och melker nu så känns mycket bättre, fått ny vilja!

Iaf, imorgon bär det av till madrid med tåg för att utforska staden, lite rundtur. Ska bli fetingskoj! Möta alla tjejerna vid "äpplet" för har ingen aning om vart tåget går hah. 

Lite bilder från resan; 

  





                                                                                                                                  Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: emmy

hoppas du har det bra gumman! Tror hemlangtan ar varst i borjan innan du kommit in i allt. Jag langtade hem for forsta gangen sen jag kom igar typ. Men de loser sig! ta vara pa tiden <33

2009-09-08 @ 10:32:03
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0