No one else comes lose to you, no one makes me feel the way you do

Hemma från skolan idag eftersom febern från igår har hållt i sig och Toni direkt blev orolig över svininfluensan. Sovit så länge jag kunnat och känns redan betydligt bättre! Ska lägga mig och kolla på en av filmerna hon var nere och hyrde till mig igårkväll, PS I love you dubbad till spanska, kan bli intressant hah.

Sen måste jag ta verkligen ta tag i pluggander.. Samhällen går sjukt bra och är kul att skriva, bara för det så är den till på torsdag.. måste göra spanienkunskap som är till imorgon och som jag absolut inte prioterat, tråkigt! Aja få det överstökat.

Kommit på att jag verkligen saknar lillebror Alexander, längtar tills ni kommer!


Bild från början av sommaren när vi var i Calella, Barcelona
                                                                                                                                     Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Alexander (bror)

Saknar dig med syrran vi ses snart tills des så får du jobba hårt så du kan prata flyande spanska när jag kommer ner. Igår hadde jag musik prov på musikens utväckling det gick nog bra men det väntar att se på måndag.



Syns carro

2009-09-29 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0