She wants it

Vart bergsvandring idag med skolan, gick massa omvägar eftersom de inte hittade så rätt mör i benen fatiskt!
Kom hem och hittade kronärtskocksgegga och choritso(stavning) i kylskåpet samt inköpt cirtonsorbet med en lapp "CAROLINA" eftersom Toñi skulle hälsa på sin mamma och kom hem nu precis. Underbart gott kan jag berätta!

Nu ska jag ta bort överkastet på sängen för att sätta mig och plugga in provinsernas namn i spanien, lite efter. Men gjort så mcket annat.

Liten bild från dagen, seg uppladdning så blir bara en. Josefin som ska ta sig förbi vägblockering som utgörs av kossor samt tjurar.



                                                                                                                                   Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feli har ocksa kopt cintron sorbet! Undra om den ar till mig den kankse. ^^,

2009-09-25 @ 08:48:57
URL: http://wisth.blogg.se/
Postat av: josefin

måste visa min tufffa sida ju!

pusss

2009-09-26 @ 02:44:40
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0