Sugar we're going down

Gissa vem som är klar med samhällen! Woooho gick skitsnabbt.
Och gissa vem som bestämt sig för att äntligen go brunettare, fin formulering i know.

Mamma färgning när ni kommer, vill inte slabba ner hela vårt badrum här så gör det på hotellet!


Bacon & Jag i min mellanbruna look, våras. 
Längtar tills vårterminen, då jävlar ska vi hitta på nya bus!
                                                                                                               
                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: ericita

nu varu ju inte i skolan iaf! vill ha bilderna!! bjää.. hur e de me febern nu? borta? ska sätta igång me samhällen nu, hoppas att den e så lätt som du skriver! :)

2009-09-29 @ 16:42:47
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Mamma

Härligt att höra att du vet vad du vill......Brunett, blondin, brunett, blondin..... =) Men visst ställer jag upp på att kladda ner badrummet på hotellet..... Men färg fixar du där nere va? Vad skönt att du fixat färdigt samhällearb, grattis!!!! BAMSEKRAMAR //Saknar dig!!!

2009-09-29 @ 17:15:53
Postat av: becks

JAG SAKNAR OSS LILJA! Kommer du håg i början? "Jag är rik, jag här världens finaste hus och mitt liv suger" Blablabla. ILY <3

2009-09-30 @ 09:20:11
URL: http://andraeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0