What a wonderful world

snart ska jag gå ner till Pilla för att sedan hoppa på tåget in till Madrid. Har varit jävligt våghalsig imorse och käkat en cocos- och en annanasyoghurt istället för min vanliga jordgubb och citron, men det var faktiskt gott! Funderar på ifall man ska sminka sig idag, vet inte om jag orkar.. har ingen ork alls till sånt längre :O konstigt! nej nu ska jag sätta mig på balkongen med mitt chokladkaffe och hälsa på vaktmästaren som sätter på alla sprinkelsystemen, han lär dyka upp om sisådär 3 minuter om han håller tiden. Vi hörs ikväll om mitt internet vill som jag vill..
                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0