When im with him i am thinking of you

Kom nyss hem från skolan, klockan 8!!!!! tänk er det latmaskar.. Vart lite social med Antonio (värdmammas kille) Han är sjukt kul, smilebanden dör efter 5 minuter hah, han tror nog att jag är knäpp.. Sitter lite me spanskaskiten men internet dör ju var 5e sekund som vanligt, hoppas det ska funka ett tag nu iaf (:

Skolan var trevlig, kollade på en film "volver" helt okej faktiskt. Ikväll blir det svensk mat i huset som ska lagas av mig, jag och antonio ska överraska med mat när Toñi kmr hem från jobbet! Köttbullar med makaroner och ketchup, MUMMA!

Råkade ju berätta för Toni igår att jag var kåt föresten.. som en liten parantes hah, skulle säga att jag var varm eftersom jag sprungit, men sa ju helt fel ord. Pinsamt läge, men vafan får väll bjuda på det, de fick ett gott skratt iaf!

Pillas värdmamma har tydligen fixat ledigt från skolan fredag och månad åt mig och Pilla, vi ska följa med henne till hennes sommarhus vid Portugalgränsen där de har "byfest", stanna där hela helgen, ska bli helmys faktiskt!

Ett Ps till mamma, jag får låna en av jess mobiler tills ni kommer, så du kan väll ta med dig en upplåst eller köpa nått biligt skit kanske?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter ok med mobilen, jättesnällt att du får låna en!! Men har du ett mobnummer nu då.....??

PUSS & KRAM Mamma

2009-09-14 @ 21:44:25
Postat av: Mamma....igen...

Du får ha lite koll på dina lediga dagar..... Låter jätteskoj att åka iväg i helgen, det tycker jag absolut att du ska göra men du kanske bara ska ta en dag ledigt när vi kommer då....för pappa & Alex kommer ju oxå.... PUSS & KRAM & NATTI NATTI

2009-09-14 @ 22:03:26
Postat av: The One

:)

2009-09-15 @ 19:14:45
Postat av: pappa

kottbullar och mc-roner var ju en kulinariskt val ;) pussar fran melker.

2009-09-16 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0